Tuesday, January 6, 2009

# Siri Berbual Bersama Emak Episod 1

Pagi hari selasa. Pukul 7.45 pagi di khulafa. Minum pagi sebelum ke sekolah. Biasa la i pergi sekolah pukul 8 pagi. Hahaha lepas je pakai baju yang emak gosok dan pakai seluar zara (tetibew jewh)


Emak : Wan, bila nak pandai bangun sendiri ha? Penat tau mak kejut.

Aku : Mak kejut penat, wan nak bangun lagi la penat. Lain kali beli la alarm clock yang macam kat dataran merdeka tu. Sekali berdesing WHOAH! hahhah


Emak : Eh budak medek ni aku lesing kang. Orang tua cakap menjawab.

Emak : Kau tahun ni SPM wan. Wan kena pulun habis.

Aku : Alaa mak ni wan la mak. Anak tunggal sementara mak. Takkan la wan nak kecewakan hati ibu wan yang vogue lagi ranggi ni.

Emak : Haa cepat habis kan teh tarik tu. Nanti lambat pulak. (padahal memang dah lambat gila)



******************************************



Ketika didalam Bugatti Veyron emak, leterannya bertambah.


Emak : Kau bila nak ambil lesen ni ha wan. Asyik curi bawak kereta mak ni je. Haishh.

Aku : Mak wat lek je. Bulan 4 ni on the spot wan buat. B full lagi tu. Siap boleh bawak backhoe lagi tu.

Emak : Pakai duit sape?

Aku : Ermm Ermm. (haa kantoi)

Aku : Tapikan mak, Baik beli motor. Boleh la rempit sikit sikit, Mak pun boleh ikut wan jalan jalan pegi makan kfc.

Emak : Banyak la kau. Belum ada motor pun dah tak kenal rumah.

Aku : Tapikan mak, daripada beli motor baik beli iPOD.

Emak : @##$%#$^% (pokpekpokpek)


p/s : Kan dah banyak kali mak pesan jangan keluar malam kan dah bangun lewat.

No comments: