Thursday, July 23, 2009

Barney kawan saya mati kena makan dengan T-Rex. Kesian kan? Jahat betul. Jangan kawan T-Rex

Aku terjaga dari tidur setelah Barney mengejutkan aku. Mungkin dia lapar. Betul juga. Kalau dia kenyang mesti dia kejutkan aku untuk bukakan pintu tandas. haahh. excellent kan.

Lepas mandi ++ makan tengah hari aku pun keluar la dengan Barney. (untuk informasi tambahan korang, Barney ni dinasor tau. ala yang comel tu.) kitaorang keluar pegi Pavilion, Queensbay and Times Square New York. Amat membosankan sebab semua orang pandang kami. Okay, mari berfikir bersama sama. asal heh?

Sewaktu dalam perjalanan pulang dari Times Square New York ke jockey kereta untuk memberikan tips dan mengambil kunci kereta kami telah dikejar oleh CIA, NYPD dan Kadet Remaja Sekolah. Ya KRS poyo tuu.

Aku pun tanpa mendongak ke atas terus aku melompat ke belakang badan Barney dan berlari dengan kelajuan sekata 580km/h. Tak sampai 3.40saat aku dah sampai kat rumah. Mesti korang jealous kan? hahaa

Akibat penat dengan adegan kejar mengejar yang tidak terkejar itu aku dan Barney pun tertido atas katil. Nafas yang soladiliti dengkuran Barney telah memecahkan tingkap-tingkap rumah aku yang diperbuat daripada berlian dan emas yang agak murah.

Sedang aku terlena. aku termimpi. Barney telah dikejar oleh dinasor T-Rex. T-Rex adalah haiwan peliharaan CIA dan KRS. yaa mereka masih jahat. T-Rex menggigit leher Barney dan melambung lambungkannya di udara. Aku kaku. Mungkin kaku. ya memang kaku. Aku hanya mampu menangis.

Dan aku menangis bersama Barney. Mungkin dia nak mati. yaa memang dia dah nak mati. Sedihkan ending macamni? bosan betul. Suaranya lunak meraung kesakitan. Dan aku buka mata untuk terjaga dari lena. ya memang mata aku berair. Tapi, aku masih terdengar suara Barney. ouwwwhhh ouwwwwhhh! Aku percaya ia dari luar. Dan aku segera ke tingkap. Rupa rupanya bunyi brek treler! aku menjerit dengan sedih. yaa memang air mata masih mengalir. BARNEYYYYYYYYY!


BARNEYYYYYYYYYYYYYY!

5 comments:

Aizuddin Jaafar said...

Kau spatutnya mngajak barney kau tu kearah kebaikan.

Bukan sama-sama menuju ke tayar treler

L said...

hahahahahaha! kelaka weyh =)

ochs widdle said...

dasar anak ciwek..
dan suka nanges.huh

Nad said...

HAHAHA merepek je kau

fyra said...

hahhaha...zakwan2 masih mcm dulu..sgt comel..