Sunday, May 8, 2011

The man who cant be moved

Hmmm, hidup senang susah, hidup susah pun susah. tak rasa macam nak terjun #KBmall pun ada. Tapi bila supporters semua tak kasi then tak boleh lah. Tadi sebelum game Man Utd start aku borak borak dengan mak pasal cinta. Dia ada cakap yang cinta tu macam game 'dominoes' ._. gile lame

Then dia explain why is it like dominoes, kau suka kat orang tu then orang tu pula suka kat orang lain manakala orang lain tu pula suka kat orang lain punya lain. Kita baru explain sikit dia dah bagi conclusion. Gila la orang tua ni. Pakai toyol apa. :P Hmmmmmm

Aku tak sanggup kecewa lagi. Aku dah penat. Hanya mak je yang tahu perasan aku. Aku selalu luah perasan kat mak. Mak sorang je faham. Aku Isolophobia (Fear of being alone) Aku taknak orang lain temani aku kecuali kau. Aku taknak orang lain pegang tangan aku kecuali kau.

Sayang, berikan aku peluang untuk mencintai kau dan aku tak pernah persiakan. Aku perlukan kau. Aku lelaki yang akan selalu bersama kau tak kira senang atau susah. Tak pernah aku terfikir untuk meninggalkan kau dan aku tak mahu. Kau lah masa depan aku. Jadi tolong beri aku peluang.

Aku akan tunggu kau sampai bila bila Atiqah Amira. Jujur kata, aku tak tahu kemana harus aku pergi tanpa kau. Apakah patut aku buat tanpa kau. Siapa patut aku rujuk tanpa kau. Mengapa aku patut berjuang tanpa kau. Bila patut aku pergi tanpa kau. Kenapa aku kena gelak tanpa kau. Sememangnya kekuatan aku terletak pada kau.

Aku takut.



2 comments:

dochi said...

chillax beroo .
mana tahu nnt dia nmpk pengorbanan kau .
tp kadang2 hati dh mmg xblh paksa .

Anonymous said...

dulu kau cool gila.aku sanjung kau sebab aku rasa kau orang paling kelakar yang pernah wujud kat dunia ni.kau macam alien mata tiga yang buat orang gelak sampai pecah perut bila baca blog kau.tapi mana kau yang dulu?kau dah lain?mana pergi jenaka-jenaka kau yang buat orang rasa tidur [un boleh tersengih-sengih.post kau sekarang dah emo.aku rindu lawak2 kau.come on lah kawan.kau,lelaki yang gila-gila ramai perempuan yang jauh lagi baik untuk kau kat luar sana.kau adorable.tapi bila kau patah hati sebab sorang perempuan,kau heartbroken,kau putus asa,kau kalah.kau nak jadi loser sebab sorang perempuan?kau fikir balik.sebab perempuan tu,kau dah hilang keceriaan kau,kau hilang lawak jenaka kau,kau dah tak macho,kau dah lembik.be strong dude.aku nak zakwan yang dulu :) come back.

ikhlas daripada,
peminat kau yang selalu berharap kau tak post benda emo dah.aku cuma rindukan kau yang dulu.aku nak lawak kau yang buat aku rasa kau sumpah comel :)