Tuesday, April 7, 2009

Sorry beribu ribu sorry.

Sekali lagi aku nak minta maaf kat kamu semua sebab dah menyusahkan kamu. Aku tahu tindakan aku ini adalah tindakan paling bodoh pernah aku lakukan. Aku berjanji aku tidak akan mensusahi kamu semua.


Pertama, Aku pergi sambut birthday aku dengan Emma dan Bell kat sunway. Diorang belanja aku. Dan aku tak expect perkara ni akan berlaku. Nak tahu kenapa? Kali terakhir aku sambut birthday aku adalah masa aku 7 tahun. Lepas tu aku tidak pernah menyambut sejak parents aku divorced.


Kedua, Memang bodoh aku 'off' phone. Bukan aku saja je 'off' phone. Battery empty duh! Dah 2 hari aku tak charge phone so mati lah! Aku tahu korang semua call aku banyak kali tapi tak dapat. Sorry sangat sangat.


Ketiga, Sedap tak kek birthday aku tu? I'm sorry guys. :(

4 comments:

Anas said...

kau ni zakwan. baik kau mintak maaf dekat parents kau. aku bukan nak masuk campur. tp fikirfikir kan lah.

chow :D

Anonymous said...

sudah besar kan?

masa untuk berubah.
harap kau dapat fikirkan.
sakit-sakit jiwa kau terseksa,
fikirkan juga perihal hati ibu kau.
seksa hidup dia membesarkan kau buka sekelumit.
fikirkan.
so that,jangan main lagi.
tunjukkan good attitude and kecemerlangan kau in academic field.
so that,ppl esp.,ppl out there,not your beloved frens..
they will respect u and ur own ability to success without enough materials thing.
and u shud proud of it,not ur dicipline matter.it was so lame.

and start to think bout your own future,not others.
and stop blaming your fate.
take it as a challenge and strive with/for it.

you can change the world,if you really want to do it.

Anonymous said...

kek ko sedap.aku dengan azrul org 1st potong.hm..wan wan..

Aizuddin Jaafar said...

Mak kau menangis. Siapa yg kau sayang?