Sunday, April 5, 2009

yeay, Zakwan dah 17 tahun!.

Okay. Lupakan segala gelak tawa tentang coretan aku. Memang sengaja aku buat kalian ketawa. Aku mahu kalian lupa akan duka. Tapi, kenapa aku masih berduka?


Hari ini ulang tahun hari lahir aku yang ke tujuh belas. Memang dari kecil aku jarang menyambutnya. Ianya ditambah lagi dengan kenangan paling pahit dalam sejarah keluarga aku penceraian kedua ibu bapa ku.


Jadi, para sahabatlah yang telah menjadikan diri aku ini seperti lebih disayangi dan lebih diberi keutamaan. (sebenarnya aku cemburu tau tengok kamu semua menyambut dengan orang tersayang)


Tepat! kegagalan lah yang telah menunjukkan kepada aku bahawa bukan mudah untuk menjadi 'mudah'. Jadi, aku berikrar untuk menempelak pandangan serong orang ramai seperti DK, ZF, DJ, KTB dan lain lain lagi. Cilaka kamu semua memandang rendah terhadap aku ya. Siaplah kamu!


Tahun ini saya mahu berjaya dalam karier hidup saya. (peka bm saya dapat fullmarks)


Zaini dan muzammil adalah kawan sejati saya. :)

5 comments:

rasyifah rushda said...

happy belated btrhday :)

Anonymous said...

ye lahh. aku bukan kawan sejati. ;DD

Khairunnisa' said...

hapi belated befday..walaupon da teramat lmbt..lol

Unknown said...

sweet 17 .
aq turut simpati even ta kenal kaw ouh

Aizuddin Jaafar said...

ye la aku yg berkawan ngn kau selama 17 tahun ni bukan kawan sejati kau. touching ni