Sunday, November 29, 2009

Sesi temubual bersama Tan Sri Zakwan Fitri.

Media : Erm Assalamualaikum Encik Zakwan Fitri. Boleh encik luangkan sedikit masa dengan saya sebentar.

Zakwan : Ermm berapa lama? dalam 5 minit kebawah saya benarkan. Tender banyak la nak kena settle.

Media : Oh tak lama. sekejap ajee. Boleh ke takpe Encik Zakwan?

Zakwan : Eh jangan la berencik encik dengan saya la. panggil saja saya Zakwan. Kalau nak lebih manja. Panggil abang. Ermm kamu sudah berkahwin?

Media : (senyum dalam hati lalu berbisik. "ada chance ni.") Eh belum. bercinta pun jarang. apakan lagi berkahwin.

Zakwan : hahahaha kamu ni jenaka sungguh. seperti nabil. Kalau macamtu kamu boleh berkahwin dengan saya? saya boleh belikan kamu apa saja yang kamu mahu.

Media : ermm encik Zakwan, saya ni sebenarnya hanya nak temubual encik. bukan nak suruh encik Zakwan merisik saya.

Zakwan : Oh kalau macamtu tak mengapa lah. Kamu boleh keluar sekarang. saya ada banyak appoinment lain ni. SECURITY!!

********************************************

Pihak media itu diusung keluar dan dicampak oleh pengawal di lobi. Sungguh memalukan. Ya sungguh. Ya memalukan. Seminggu selepas itu. Tersebarlah kontroversi bahawasa Tan Sri Zakwan seorang darwinis dan berhati lintah.

3 comments:

Anonymous said...

bajet tan sri blaa ah you haha poyo dah la belagak :D

Adam Depoyster said...

babi~ -.-

Rhoma said...

HAHAHA :D