Friday, February 19, 2010

Kau Jangan Nak Cerita Kedai Kopi Sangat Ah Bodoh!

Harini, penat. Lahanat. Kepada kawan kawan. Sila teruskan aktiviti murni anda dengan mengutuk kawan belakang. Kawan. Ye aku dah tau dah main kutuk kutuk belakang ni aktiviti sihat sebenarnya.(patut la aku demam je)

Haishhh, kesian kan tengok kawan kawan sedih? Kesian kan tengok kawan kawan menangis. Kesian kan tengok kawan kawan 'buat buat kesian'. Tapi lagi kesian lah kalau kawan makan kawan. You olls takde manners ke? (ayat bapak fadhil) Depan depan muka senyum ke semua. Kan? Kat belakang siap naik 'F' simbol lagi. (garang)


Macam ni lah kita settle, "Aku buat hal aku, Kau buat lah kau hal.


JAGA DIRI.



jap, pinjam rm500 boleh tak?


5 comments:

Zack Medek said...

ai kawan, sorang pun tak berani comment ka?

Zack Medek said...

ai kawan, sorang pun tak berani comment ka?

Zack Medek said...

ai kawan, sorang pun tak berani comment ka?

adam (: said...

tkpayah laa smpai 3kali bangang

Zack Medek said...

pegi mampus aku ah boodooooo