Monday, March 9, 2009

Nak jaga standard sangat pun takboleh bangg.

For five years im knewing him. He is like my great best friend. He always by my side when i need helps. He never show me the bad attitude. Never lies, never revile to me and many more. But yesterday he shows his 'taring'. Sorry bro. Bila kau buat salah sekali takpe doh. Tapi SEKALI kau bersamaan dengan kau tikam kawan kawan kau ni bro.


Lepas ni kalau aku jumpa kau sorry la aku nak senyum. But you inciting my friends! you told my friend of untrue thing about me. Itu tuduhan yang tidak rasional terhadap aku. Aku bukanlah orang yang sebegitu jahatnya berbanding engkau wahai kawan ku.


Kau sememangnya baik. But you has the reasons why u need to 'berbaik-baik'. Depan aku kau cakap lain dan belakang aku kau cakap lain. Ya itu sememangnya engkau. At my blog list has one person who knows you. Dan aku tak mahu aibkan kau.


18 April. YES! I still remember your birthday my friend. But this wishes will be the last wishes from me.


tepek baik dari zakwan ke f*z*

No comments: