Wednesday, March 18, 2009

Western Imperialism


18 March 2009 1630pm.
I was with my cousins Takep, Edy, Liyana and Mil at Food Republic took some beverages. Then my mom called me told that Donut was injured at home causes of Gas explode. Whoah! I shocked at that moment. Thinking of Donut. Mana tak worry bhai!

1830pm
Id wait for the train at KL Sentral. Fuck! Sampai sampai rumah, rumah hancur sial! Tingkap semua pecah. Cuba kamu semua pikir apa akan jadi kat adik aku kalau tong gas meletup? Effect dia sama dengan grenade kan?

2245pm
I with Atiya and other friends went to Hospital Besar Kelang. Fuck jamm! Sampai je kat hospital tu aku terus bergegas ke wad 3b. Masuk je wad tu aku dah nampak donut dengan semua anggota badannya dibalut. Bisikkan ku berkata, "Alhamdullilah, aku taknak jadi anak bongsu"

1 comment:

ZZZ said...

Bisikkan ku berkata, "Alhamdullilah, aku taknak jadi anak bongsu"


haha kerek gilaa kott